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Miguel Madariaga, Creative Director of *S.C.P.F. Madrid, responsible of advertising campaigns for Amnesty International, Jeep, Vodafone, Toys R Us, Ikea, BMW or Banco de Sabadell, and winner of outsanding ad festivals (New York Festival, Cannes, El Sol, CDC, One Show, D&AD,..) will be working with “the integrated” next 24th Satursday, from 9:00 a.m. to 2:00 p.m. The aim will be the same with Cesar Olivas: working in a real way in a real case study. Developing integrated ideas based on the Briefing proposed by Miguel, and under his supervision. Learing from the outstanding. Learning by doing.

UNETE A LOS INTEGRADOS VIA TWITTER. Miguel Madariaga, Director Creativo de *S.C.P.F. Madrid, responsable de campañas para Amnistía Internacional, Jeep, Vodafone, Toys R Us, Ikea, BMW o Banco de Sabadell y creativo galardonado en múltiples festivales (New York Festival, Cannes, El Sol, CDC, One Show, D&AD,..) estará trabajando con “los integrados” el próximo Sábado, día 24, desde las 9:00 de la mañana hasta las 2:00 del medio dia. El objetivo, al igual que en el taller con Cesar Olivas, será trabajar de forma real en un caso real. Desarrollar ideas integradas a partir del Briefing que Miguel proponga, bajo su supervisión. Aprender de los mejores. Aprender haciendo.

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